Felice 75esima Ghjurnata Internaziunale di i Zitelli!
Oghje ùn hè micca solu una festa per i zitelli, ma ancu una festa per tutti i "grandi zitelli", soprattuttu in Hemei! In un batter d'ochju, simu cresciuti da zitelli innocenti à adulti cù parechji roli - a spina dorsale di a famiglia è a spina dorsale di l'impresa. Quale sapia chì cresce vene cun tante rispunsabilità?
Ma cacciamuci e catene adulte per un mumentu! Oghje, abbraccemu u nostru zitellu interiore. Dimentichemu e fatture, e scadenze è e liste di cose da fà senza fine. Ridemu cum'è prima!
Pigliate una caramella White Rabbit, apritela è lasciate chì u dolce aroma vi riporti à tempi più simplici. Canticchiate quelle canzoni accattivanti di a zitiddina, o ricordate i ghjorni di saltà a corda è di fà foto divertenti. Creditevi, e vostre labbre surrideranu inconscientemente!
Per piacè, ricordatevi chì l'innocenza di a zitiddina hè sempre in i nostri cori, piattata in u nostru amore per a vita è u desideriu di bellezza. Dunque, celebremu oghje l'esse "grandi zitelli"! Abbracciate a felicità, u risu è sentite a gioia di avè un core infantile!
In a grande famiglia di Hemei, ch'è tù possi sempre tene un core puru, avè stelle chì brillanu in i to ochji, esse fermu è putente in i to passi, è esse sempre un "grande zitellu" felice è splendente!
Infine, vi auguremu sinceramente una felice Ghjurnata di i Zitelli!
Macchine Hemei 1 di ghjugnu 2025
Data di publicazione: 05 di ghjugnu 2025