Design multi-dente: 4/5/6 denti.
Escavatore adattatu: 6-40 tunnellate, serviziu persunalizatu, risponde à bisogni specifichi.
Presentazione di e pinze Orange Peel - a suluzione definitiva per a manipulazione efficiente di materiali sfusi in una vasta gamma di industrie. Cuncepite per funziunà in l'ambienti più difficiuli, queste pinze sò ideali per a manipulazione di una vasta gamma di materiali, cumpresi rifiuti domestichi, rottami di ferru, rottami d'acciaiu è altri rifiuti stazionari. A so versatilità li rende un strumentu indispensabile in l'industrie ferroviarie, portuali, di riciclaggio è di custruzzione.
E pinze Orange Peel sò presentate una custruzzione robusta, orizzontale è resistente chì garantisce durabilità è affidabilità ancu in e cundizioni più difficili. Cù 4 à 6 pinze fatte su misura per i vostri bisogni specifici, questi strumenti ponu esse adattati à i vostri requisiti di travagliu unichi. Fatti d'acciaiu speciale, sò leggeri senza compromettere a resistenza, è presentanu un'alta resilienza è un'eccellente resistenza à l'usura.
A pinza Orange Peel hè faciule d'utilizà è d'installà. L'operatori prufittanu di un funziunamentu senza intoppi è di una alta sincronizazione, ciò chì a rende ideale per l'ambienti di travagliu occupati. U tubu d'alta pressione integratu in u cilindru furnisce a massima prutezzione, è u cuscinu integratu migliora l'assorbimentu di l'impatti per assicurà una durabilità à longu andà.
Inoltre, u giuntu cintrali di grande diametru migliora significativamente l'efficienza di a pinza, rendendu l'operazione più fluida è rapida. Sia chì maneghjate rottami pesanti o rifiuti di ogni ghjornu, a pinza Orange Peel pò furnisce prestazioni è affidabilità eccellenti.
E pinze Orange Peel combinanu innovazione è efficienza per aiutà vi à purtà e vostre capacità di movimentazione di materiali à u prossimu livellu. Pruvate a produttività è a facilità d'usu di sta pinza eccezziunale. Investite oghje in u futuru di a movimentazione di materiali sfusi!
?
Data di publicazione: 11 d'aprile di u 2025